AIAG

مقاله ها

اهداف

• ایجاد ارتباطی دو سویه و تعاملی مستقیم با مشتریان
• توسعه و خلق محصولات و خدمات جدید از طریق شـناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان
• بهبود عملکرد و خدمات از طريق تحليل اطلاعات
• لذت بخش نمودن تجربه مشتری
• ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشـتریان گرامی گروه بیمه عابدیان
• افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان
• دریافت انتقادات و پیشنهادات ارائه شده توسط مشتریان به صورت سیستماتیک
• ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان
• تشویق اعضا برای استفاده از خدمات الکترونیکی باشگاه مشتریان گروه بیمه عابدیان
• اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی ، آموزش